📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ölmek! Ah! Hayır," diye haykırdı, “bunca yaşanmışlıktan, bunca acıdan sonra ölmeye değer mi? Ölmek, eskiden, yıllar önce bir karara vardığımda güzeldi ama şimdi gerçekten sefil yazgıma yardımcı olmak anlamına geliyor. Hayır yaşamak, sonuna kadar mücadele etmek, elimden alınan mutluluğa yeniden kavuşmak istiyorum! Ölmeden önce cezalandıracağım cellatlarım ve belki de kimbilir ödüllendireceğim dostlarım olduğunu unutuyordum. Ama ölürsem beni burada unutacaklar ve zindanımdan sadece Faria gibi çıkabileceğim."
Onun geçmisi çok kisa, şuan belirsiz, gelecegi kuşkuluydu: belki de sonsuz bir gecede on dokuz yıllık aydınlığı düsünecekti! Hiçbir sey onu oyalayamıyordu; Çağlar arasinda süzülüp uçmayi tercih edecek olan hareketli ruhu kafesteki bir kartal gibi tutsak kalmak zorundaydı.Böylece, belli bir nedeni olmadan ve kaderin olaganüstü bir oyunuyla mahvolan mutlulugunu takıntı haline getiriyor,