Şule

Şule
@sully95
Vaktinden önce anlamanın şaşkınlığı mı Vaktinde anlamanın sevinci mi Ya da biraz geç kalmanın O gereksiz tedirginliği mi Hangisi Ama belli ki sonundayız her şeyin En sonunda. Edip Cansever
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevilmemeyi rahatça kaldırabiliyorsun da sevilmek zor geliyor sana, sen de bunu anlamıyorsun. Tomris Uyar
Edebiyat
Evim bana der ki:"Beni terk etme, senin geçmişin burada." Yolum bana der ki:"Gel, beni takip et, senin geleceğin benim." Ve ben evime ve yoluma derim ki : "Geçmişim yok, geleceğim de. Eğer burada kalırsam, kalışım da bir gidiş olacak; gidersem, gidişim de bir kalış olacak. Sadece aşk ve ölüm her şeyi değiştirir. Halil Cibran
1000k
Bir süre sonra insanlar pek de umrunda olmuyor, kimseyi değiştirmeye çalışmıyorsun, kimin ne düşündüğünü kimin ne yaptığını umursamıyorsun, yorulunca kendi kabuğuna çekilip o küçük dünyanda yalnız yaşamayı öğreniyorsun. Anlık mutluluklar yaşayıp derin hüzünleri tek başına atlatmayı öğrendiğin vakit kimseye de ihtiyacın olmuyor. Siz buna yalnızlık diyorsunuz,bense huzur.

Şule

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
49 günde okudu
·
2022 2. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,4bin okunma