Sultan

" Gördüğüm ve hissettiğim acılardan yoruldum artık, patron. Yağmur altında bir ispinoz gibi yalnız, hep yollarda olmaktan yoruldum. Hiçbir zaman bana eşlik edecek, bana nereden geldiğimizi, nereye gittiğimizi ve nedenini söyleyecek bir yoldaşım olmadan. İnsanların birbirlerine karşı bu kadar kötü olmalarından yoruldum. Yardım etmeye çalışıp da edemediğim bütün o zamanlardan. Karanlıkta olmaktan yoruldum. Asıl da acıdan. "
Sayfa 366 - John Coffey. Kahve gibi yalnızca yazılışı farklı :(·Kitabı okudu
Alıntı
Sultan isimli okura yanıt verildi
Sultan
Mert Açıkgöz Listem o kadar kabarık ki Mert. İnşallah vakit bulursam okurum :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Gördüğüm ve hissettiğim acılardan yoruldum artık, patron. Yağmur altında bir ispinoz gibi yalnız, hep yollarda olmaktan yoruldum. Hiçbir zaman bana eşlik edecek, bana nereden geldiğimizi, nereye gittiğimizi ve nedenini söyleyecek bir yoldaşım olmadan. İnsanların birbirlerine karşı bu kadar kötü olmalarından yoruldum. Yardım etmeye çalışıp da edemediğim bütün o zamanlardan. Karanlıkta olmaktan yoruldum. Asıl da acıdan. "
Sayfa 366 - John Coffey. Kahve gibi yalnızca yazılışı farklı :(·Kitabı okudu
Alıntı
Sultan
Filmi de çok etkileyiciydi...
Arkadaşlar merhaba ilk kitabım bugün çıktı taptaze bir heyecan içindeyim eğer içinizde merak edip okumak isteyen sonra da kitaplığında hatıra olarak saklamak isteyen varsa diye link bırakacağım. İnanın sadece tebrik mesajlarınız bile yüzlerce almışsınız kadar mutlu ediyor beni 🤍 morpheusyayinevi.com/urun/yeter-fira...
Sultan
Başarılarının devamını diliyorum dostum ❤️
Henüz vakit varken
Henüz vakit varken, gülüm Paris yanıp yıkılmadan, henüz vakit varken, gülüm yüreğim dalındayken henüz, ben bir gece, şu Mayıs gecelerinden biri Volter Rıhtımı’nda dayayıp seni duvara öpmeliyim ağzından sonra dönüp yüzümüzü Notrdam’a çiçeğini seyretmeliyiz onun, birden bana sarılmalısın, gülüm korkudan, hayretten, sevinçten ve de sessiz sessiz ağlamalısın, yıldızlar da çisemeli incecikten bir yağmurla karışarak. Henüz vakit varken, gülüm Paris yanıp yıkılmadan, henüz vakit varken, gülüm yüreğim dalındayken henüz, şu Mayıs gecesi rıhtımdan geçmeliyiz söğütlerin altından, gülüm ıslak salkımsöğütlerin. Paris’in en güzel bir çift sözünü söylemeliyim sana, en güzel, en yalansız, sonra da ıslıkla bir şeyler çalarak gebermeliyim bahtiyarlıktan ve insanlara inanmalıyız. Yukarıda taştan evler, girintisiz, çıkıntısız birbirine bitişik
Şiir
öznur isimli okura yanıt verildi
Sultan
Keyifli okumalar 🌸