Herkes ne diyecek?
Bu ana kadar herkesten ne gördüm ki?
Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı ki ?
"Sana kızgın değilim. Sana kızamayacak kadar seni iyi tanıyorum. Sonra seni seviyorum. Neden sevdiğimi bilmeden seviyorum. Bu sevgiyi her gittiğim yere beraberimde götüreceğim....
Allahaısmarladık.