📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aslında hep adını duyduğum bir kitaptı fakat okuma listeme hiç dahil etmemiştim. Ta ki Muhyiddin Şekur'un Su Üstüne Yazı Yazmak kitabını okuyana kadar. Bahsi geçen kitaptaki atıflar ve kitabın içeriği beni Feridüddin Attar ile tanıştırdı. Kitabın ilk bölümleri sizi kitabın içerisine çekiyor ve bir yolculuğa çıkıyorsunuz adeta. Anlatılan hikayelerden kendimce dersler çıkardım ve ufkumu açtı. Kitabın sonunda Attar kendi halini anlatıyor ve derdinden bahsediyor. Ettiği dualara 'Amin' derken bir yandan da dert sahibi oluyorsunuz. Ne mutlu bu dert ile dertlenenlere, yolu Hakka çıkanlara ..
"و يدع الانسان بالشر دعاءه بالخير وكان الانسان عجولا" // سورة الإسراء - ١١
" İnsan hayrı istediği kadar (bazen) şerri de ister. İnsan çok acelecidir. " // İsra Suresi - 11. ayet