Şermin Yaşar'ı ilk okuyuşumdu sanırım son olmayacak,kitabın başından sonuna kadar sanki çayı demlemişim,en yakın arkadaşlarımdan birini çağırmışım,oturmuşuz,demlik üzerine demlik deviriyoruz,bana hikaye üzerine hikaye anlatıyormuş gibi hissettim.Öyle bir dil,öyle yalınlık,öyle sıcaklık.
90'ları hatırladım boyuna hikayeleri okurken,öyle özlemişim ki o tadı almak muhteşem oldu.
Bazı hikayelerindeki aşklar biraz yavan ve gerçek dışı gelse de "Bize Bi' Çay" hikayesi var ki o nasıl bir sevgidir dedim,o sıcaklık geçti bana,kitapta en sevdiğim hikaye şüphesiz o.
Kısaca okuyun,zamana yaya yaya tadını çıkara çıkara okuyun,doksanların dizilerinin tadını alacaksınız hiç şüpheniz olmasın.