Sümeyye

Sümeyye
@sumeyyekural
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
26 Ekim
67 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
9/10
·320 syf.··
2022 26. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 15 Ekim 2022 16:20
Bayılarak okuduğum bi romandı. Hem edebi romanları hem bilim kurgu, fantastik türünü hemde dini imgeler içeren kitapları seviyorsanız. Tam da okumanız gereken bi kitap. Bi solukta bitti.
A-71İskender Pala · Kapı Yayınları · 20222,745 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
2/10
·408 syf.··
2022 31. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 29 Kasım 2022 23:24
Çok zorlanarak okuduğum bir kitaptı. Herhangi bir şeyi yarım bırakamağım için tamamladım. Son 50 sayfayı göz gezdirerek okudum, kime ölmüş kim kalmış diyerek. Kitap için bir çok listenin en iyisi deniyor. Ama ben kitabı okurken böyle bir şey hissedemedim. Dönemin siyasetine başkaldırı olabilir ama bunu sadece Emma’nın kocasını kandırıp iki adamla aldatışı ve çocuğuna annelik bile etmeyişi ile anlatılması pek anlamlı gelmedi. Tavsiye etmiyorum. Vakit kaybı.
Madam BovaryGustave Flaubert · Can Yayınları · 202440,9bin okunma
4/10
·142 syf.··
2022 32. kitabı
·
10 saatte okudu
·
Okunma: 01 Aralık 2022 09:16
Japon edebiyatını merak ettiğim için okuduğum ilk kitaptı. Okuması kolaydı. Hızlıca aktı ama keyifli değildi. Yazarın hayatındaki kişilerden ikisinin başıma gelen öylesine bi anı.
Yaban KazıOgai Mori · İthaki Yayınları · 20234,286 okunma
5/10
·90 syf.··
2022 6. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2022 15:34
Mustafa Kutlu’nun Rüzgarlı Pazar’ını, Mavi Kuş’un, Uzun Hikaye’sini çok beğenmiştim. Ama Bu Böyledir çok yavan kaldı diğerlerine göre. Aynı lezzeti alamadım maalesef.
Bu BöyledirMustafa Kutlu · Dergah Yayınları · 20229,2bin okunma
5/10
·184 syf.··
2022 4. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 14 Şubat 2022 09:59
Bence insan belli aralıklarla bu tarz kitaplar okumalı. Durup kendine dışarıdan bakmalı ve kendisini, ilişkilerini gözden geçirmeli. Bu işi de bu kitapla yapabilirsiniz. Ben kitabı beğendim. Altını çizdiğim ve kendimden yansımalar gördüğüm çok kısım oldu. Ama bazı olumsuz kısımları da var bence. Öncelikle, sıklıkla sorun tespiti yapılmış, sadece neyin problem olduğunu anlatılıyor. Böyle olunca bazı kısımlar havada kalmış gibi geldi bana. İkinci olarakta bazı konular kendini tekrar etmiş, okurken az da olsa sıkıldığım zamanlar oldu. Her şeye rağmen okumaya değer.
İnsan
İnsan OlmakEngin Geçtan · Metis Yayınları · 202533,5bin okunma