Süm

Süm
@sumiceseyler
'Siz insanlar!' diye haykırdım, "bir şeyden söz ederken, 'bu yanlıştır, bu doğrudur, bu iyidir, bu kötüdür' diye kestirip atmadan yapamazsınız. Bu ne demektir? Herhangi bir olayın asıl nedenlerini araştırdınız mı? Bu olayı doğuran, önüne geçilmez hale koyan sebepleri arayıp buldunuz mu? Eğer bunu yapsaydınız, hükümlerinizde bu kadar aceleci olmazdınız."
Roman
Reklam
"Çünkü insan daima en sevdiğiyle sınanır…”
Roman
Belki..
"Belki bir gün kalbimi yormayan birine denk gelirim diye yaşıyorum..."
Edebiyat
"O vakit, sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor..."
"Yara sıcakken acımaz, hemşireciğim. Hele bir kere soğumaya başlasın. Sen bak, seyret kızcağız nasıl yanıp yakılacak?"
Edebiyat
Reklam