s

s
@sumrumiy
literatür
Fikir sadece içimizden geçip giderse hiçbir kıymeti olmaz ve vuku da bulmaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uçurtma dermiş ki: "Ah! İpim olsaydı!" Kant'ın güvercini daha ileri gitmiş: "Bir de şu hava olmasaydı!.." demiş. Her ikisi de kendilerini gökyüzüne yükselten şeyin bu iple, hava olduğunu unutmuşlar...
Sayfa 43·Kitabı okudu
"Mücadele etmeden mutlu olunmaz, her mutluluk az çok bir çaba ister."
Sayfa 15 - Ediz·Kitabı okudu
"İnsanı dolu günleri değil, boş günleri dolduruyor."
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat
"Hep kötüler mi var? Dört bir yanımız sefalet, hastalıkla mı çevrili? Her gördüğümüz zalim, katil, egoist, hasut, kindar, yarı deli, ahlaksız mı?"
Sayfa 21·Kitabı okudu