Süm

Süm
@sumyzc
Aşk bize öyle tatlı gelir ki, Beklemeden, Kendiliğinden, Kaptırırız kendimizi o tatlı görünüşüne. Fakat bütün o anlatılanlar, Aşkın bedeli olan Derin acılar Ve gözyaşları, Korkutuyor bizi Aşkın hazlarından.
Sayfa 84·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bizi terk eden aşık değil Asıl felaket. Acı Ve öfke, Kalbimizde bıraktığı O çapkının.
Sayfa 85·Kitabı okudu

Süm

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2023 4. kitabı
Molière
8.1/10 · 8,1bin okunma
'Ağlamayı deneyeyim dedim. Nefesimi tutup gözlerimi kan çanağına döndürürsem biraz gözyaşım dökülür diye düşündüm ama bir türlü olmadı. Belki de artık gözyaşı olmayan bir kız oldum.'
Sayfa 10·Kitabı okudu
'Kimse bizim çektiğimiz acıları gerçekten bilmiyor. Kim bilir büyüdüğümüzde, şimdiki acılarımızı ve üzüntülerimizi saçma bir şeymiş diye hatırlayacağız belki. Ama yetişkin olana kadarki bu uzun ve can sıkıcı dönemi nasıl yaşamamız gerekiyor? Bunu kimse söylemiyor.'
Sayfa 50 - ithaki yayınları·Kitabı okudu