Sonunda yeni ve yakası olmayan bir kefene sarınacak olduktan sonra bu yalan dünyanın ibreti ne olabilirdi ki ?
Bir zamanlar bütün dünyaya hükmedip cümle mülke “benim “ diyenler bu adamlar mıydı ,şu taşlara başlarını koyup yatanlar ,bir vakit köşkleri sarayları beğenmeyenler miydi ?..
Kabristan;bir ibretlik yer idi ;ne kapısı vardı giresi,ne yemek vardı yiyesi ,ne ışık vardı göresi !..
“iki sarı kağıt arasına sıkıştırılmış romanlara hayranlık duyanlar , yaldızlı kapaklara ciltlenmiş olsa da ,gerçek gibi görünen romanlardan kuşku duyarlar “