Senden önce ben çok güzel bir kitaptı. Ama senden sonra ben gerçekten çok gereksiz olmuş. Lou ve Will'in hikayesi çok özeldi ama Senden sonra ben kitabı ile bu özel hikaye özelliğini kaybetmiş gibi hissettim. Yani bu kitap ile Lou ve Will'in aşkı katledilmiş. Will'in bir kızının ortaya çıkması ve Lou'nun onunla yaşamaya başlaması, çatıdan düşüp onu kurtaran ambulans görevlisi Sam'e aşık olması o kadar saçma geliyor ki bana. Will'den sonra bambaşka bir Lou oldu ve nedeni Will'in gitmiş olması. Onun yerini başka birisi ile doldurması canımı yaktı.. Will cidden çok özeldi ve yeri doldurulamaz bir karakter bence. Düşününce Lou'nun da hayatına devam etmesi gerek ama Will bunun için ona yardım etti zaten. Kitabın her sayfasında Lou'ya kendine gel diye bağırmak istedim sürekli başkaları için kendinden vaz geçti. Lou'nun o neşeli, hayat dolu karakterini mahvetmişler.. Bence en iyisi bu kitap yokmuş gibi davranıp, sadece ilk kitabı okumak ve o hikayenin özel kalmasını sağlamak. Hikayenin böyle devam edeceğini düşünmemiştim bile o yüzden 2. kitabı okumudum ama hiç okumamış olmayı dilerdim. Will ve Lou'nun hikayesi çok özel. Ve bu kitabı okuyarak, bu özel hikayenin büyüsünü bozmasına izin vermeyin. Kitabı farklı isimlerle yazıp başka bir kitap yapılabilirlerdi, ama kesinlikle Senden önce ben kitabının devamı bu olmamalıydı.