Öykü

Öykü
@sunshine88
Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Reklam
Kendi evim olduğu zaman müthiş bir kütüphanem olmazsa mutsuz olurum.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Doğrusu okumak gibi tatlı şey yok! Başka her şey insanı kitaptan daha çabuk yoruyor!...
Sayfa 58·Kitabı okudu
Korku, cezadan daha berbattır çünkü ceza bellidir. İster ağır, ister hafif olsun.
Sayfa 51·Kitabı okudu

Öykü

, bir kitap okudu
9/10
·80 syf.··
2023 20. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Reklam