alexander supertramp

alexander supertramp
@supertrampp142
edebi ve ebedi bir anlam arayışı
Ne yaparsan yap İnce Memedlik yakanı bırakmaz…
Reklam
“Hiç eşkıyaya benzemiyorsun.” “Ne yapayım,” dedi. “Herkes eşkıya doğmaz ki…”
Diyeceğim ki, Abdi Ağa yok artık. Elinizdeki öküzler sizindir. Ortakçılık, mortakçılık yok. Tarlalar da sizindir. Ekin ekebildiğiniz kadar. Ben dağda oldukça, bu böyle sürüp gidecek.
İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli.
anlamalı hayatın yaşamak ve hissetmekten başka bir anlam taşımadığını.
Reklam