En en en “İnsanlara kızmama imkan yoktu çünkü insanların en kıymetlisi, en iyisi, en sevgilisi bana en büyük kötülüğü etmişti, diğerlerinden başka şey beklenir miydi? İnsanları sevmeme ve onlara tekrar yaklaşmama imkan yoktu. Çünkü en inandığım, en güvendiğim insanda aldanmıştım. Başkalarına güvenebilir miydim? “
Utanmasam kitabın tamamının altını çizecektim çok çok güzel bir kitap . Yüreğime dokundu dediğim kitaplardan . Zaten Sebahattin Ali’nin tüm kitapları okumaya değer.