Plath

Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni farketmiyordu. Bu da beni gitgide yaralıyordu.
Ama ya o gözler, o gözler, o gözler...
İçimde "beni kimse sevmiyor" hissi var.''