📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Natüralizm etkisiyle yazılmış bir Ahmet Telli klasiği. Doğa motifleriyle sembolize edilmiş bir Nevzat Çelik güzellemesi adeta.
Ahmet Telli'nin okuduğum ilk eseri ve sanıyorum son eseri olmayacak. Çünkü kalemini de kelamını da çok beğendim. Özellikle 'Belki Yine Gelirim' şiirine bayıldım.
Hemen bitireceğiniz konusunda size güven veremem ama bitirdikten sonra kitaplıkta tozlanmaya terk edemeyeceğinize kefil olabilirim.
Bol duygulu okumalar :)