Bazıları neden bu kadar acımasız?
Ey Ney'im neredesin,
Yine nefesim içime sığmıyor.
İllâ Hû...
Sus Mavera sus!
İçini bilmesin kan emenler
ve nefes kesenler.
Bir kez daha İllâ Hû...
Yâ Hakk!
Ne kendin hakkında ne de başkası hakkında kimseye bir şey söyleme lütfen. Ağzından KÖTÜ NİYETLE olmasa da çok fazla şey kaçıyor. Lütfen sus artık canım kendim!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir hataydı"dedi Sare tek solukta.
"sarhoştuk ve saçma bişey yaşadık,sabah seninle aynı yatakta uyanmak benim içinde şoktu.Kaçmayıp ne yapacaktım."
"Ne dedi o,ne dedi"
Hafifçe koluna vurup susturdum"sus duyamıyorum"
Kolunu hızla geri çekti"sınır çizgimi ihlal etme"
Demir zambak-Loresimaa
Eskiden ne çok şey anlatırdım sana... tüm günümü bir nefesde bitirebilirdim... şimdi sadece seni izlemekle yetiniyorum. Dudaklarım anlatmak istiyor, kalbim *SUS* diyor... ben de susuyorum...
Sahipsiz vatanın batması haktır diyorsan, sus!
Yahut varsa kalbinde iman, işte meydan, bu defaya mahsus
Bağırma insana!
Sana ilk kurşunu atan sen değil misin?
Her sabah bakıp aynaya
Hiç utanmadan geçen sen değil misin?
Yusuf Doğan