“Hissetmek öğretilemez. Niçin mi? Çünkü ne zaman düşünseniz, inansanız ya da bilseniz, başka biri olursunuz; ancak hisettiğiniz an, kimse değil -ancak- kendiniz olursunuz. Ölünceye değin hissetmek, yeryüzündeki en olağanüstü yaşamdır.”
Yaptığın, söylediğin ya da düşündüğün her şeyi en ufak ayrıntısına kadar açığa çıkarabilirlerdi ama işleyişi senin için bile gizemli olan kalbinin içindekilere dokunamazlardı.