Benim o yok olmuş ülkemde, her şey yıllardır baş aşağı gidiyor. Seller, yangınlar, fırtınalar, kasırgalar, kuraklıklar, susuzluklar, depremler... Bazılarından fazlasıyla var, bazılarından hiç yok. Altyapımız çürüyor, neden kimse o atom rektörlerini -henüz vakit varken- devreden çıkarmadı? Dibe vuran ekonomik sistemi, işsizliği, düşen doğum oranlarını neden kimse sorgulamadı?
İnsanlar önce korktu, sonra öfkelendi.
Sürdürebilir çözümler sunmadılar. Sadece birbirlerini suçlamakla yetindiler.