“Sizin toprağınz benim toprağım, sizin eviniz benim evim, burası için, buranın çocukları için bir ışık, bir ana olacağım ve hiçbir şeyden korkmayacağım, vallahi ve billahi.”
Sevdayı size kalpte doğup ölen bir şey diye öğretiyorlar Kınalı Yapıncak… Ne fena, ne yanlış bir fikir… Sevdanın kalple hiçbir alâkası yok… Sevda yalnız dudaklarda doğup yaşadıkça saadet olur… Onun dudaktan kalbe zehir gibi inmesine meydan vermemeli…