Öncelikle gerçekten akıcı bir kitaptı. Sayfaları çevirirken hiç sıkılmadım. Şuraya geleyim, sonra devam ederim, demedim.
Ama kitapta beğenmediğim şeylerde vardı.
Mesela sonu.. Ayşe komiser Serdar'ı kullanmış gibi bitiyor kitap. Bu hoşuma gitmedi. Ayrıca 4 kişinin kanına girmiş sapık bir katilin 2 yıl kadar az bir süre yatması çok saçma geldi. Keşke yazar bir kitapta bitirmek yerine, romanın sonunu daha anlamlı, bir ders niteliğinde bitirseydi.
"Tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler, denenmiş demektir. Bir hayal bir kere düşünülmeye görsün, öbür gerçeklerin arasındaki yerini alır ve bir daha asla yıkılmaz ama kolaylıkla saldırıya uğrayabilir."