Yıldızlı bir gecede, gökyüzünün altında kendini acemi ve çaresiz hissedersen,bu, yıldızlara bakarak başka şeyler düşündüğün içindir. Yıldızlara bakarak yalnızca yıldızları düşünmek gerekir.
Üstelik edebiyatçıların, özellikle şairlerin, güzellikle ilişkilerinin sorunlu olduğunu düşünüyorum. Ya ona itaat etmek ya da hükmetmek istiyorlar.Güzellikle birlikte uslu uslu yaşayamıyorlar