" Tanrı olmak diye bir şey varsa işte buydu ; bir insani dünyaya getirmek , birine can vermek , yaşam sürekliliğine katkıda bulunmak . Çünkü her çocuk bir umuttu ve yaşam kadar acımasız, insanlar ne kadar kötü olursa olsunlar ; onları kendilerinden başka kurtaracak kimse yoktu ..."