sevda

sevda
@svdrmss
soğuk kişiliğim ve duygu dolu kalbim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
dünyada bana hiçbir şey, tabiattan melül bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
kendimi ne kadar manasız şeylerle üzdüğümü anlıyor, bütün kabahati hayalperestliğimde, kendi içime kapanıp kuruntu yapmamda buluyordum.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
kendimi bildim bileli, bütün günlerimi, haberim olmadan ve nefsime itiraf etmeden, bir insanı aramakla geçirmiş ve bu yüzden bütün diğer insanlardan kaçmıştım.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
zaten muhitimden uzak duruşumun, vahşiliğimin bir sebebi de kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları muhitimde bulamayışım değil miydi?
Sayfa 47·Kitabı okudu