"Belki de böylesi daha iyidir dedim içimden. Her şeyin, biz geldiklerini bile görüp anlayamadan hızla çekip gitmesi. Böylece alışacak kadar zaman bulamayız. Burası bizim değil çünkü. Alışmamalıyız."
böyle sürekli birbiriyle uğraşma uyuzluk yapma işi çok iyi ya gerçekte de yapsam ve karşıdaki nefret etmek yerine aşkından ölse small town konsepti de tatlı
kitap niye öyle bi yere gitti anlamadım. kız adam aldatıyo diyo bi anda sen hayal kuruyon falan gibi konuştular?? baban olsa şüphelenirsin yani bi dinleyin çok garipti. erkek karakterde de rahatsız edici bişiler vardı manipülatif gibi hissettirdi hep