"Belki de böylesi daha iyidir dedim içimden. Her şeyin, biz geldiklerini bile görüp anlayamadan hızla çekip gitmesi. Böylece alışacak kadar zaman bulamayız. Burası bizim değil çünkü. Alışmamalıyız."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
böyle sürekli birbiriyle uğraşma uyuzluk yapma işi çok iyi ya gerçekte de yapsam ve karşıdaki nefret etmek yerine aşkından ölse small town konsepti de tatlı
kitap niye öyle bi yere gitti anlamadım. kız adam aldatıyo diyo bi anda sen hayal kuruyon falan gibi konuştular?? baban olsa şüphelenirsin yani bi dinleyin çok garipti. erkek karakterde de rahatsız edici bişiler vardı manipülatif gibi hissettirdi hep