nedense daha felsefi bi kitap beklenitisiyle başlamıştım. başta çok sarmadı beklentim farklı olduğu için ama okudukça gerçekten onunla beraber bi ömür yaşamış gibi hissettim ve sevdim baya. çok akıcı ve okuması zevkli ama depresif bi kitap. önerilir
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitapta 3 bakış açısı var ve düşünceler düzgün bir çizgide ilerlemiyor bu yüzden zaman zaman kafamın karıştığı oldu özellikle Kitty'nin paragraflarında fakat çok akıcı bir kitap. Esme'ye aşırı üzüldüm sadece biraz yaramaz bi çocukmuş :(((