Niye gidiyorsun demedi. Gidecek yerin var mı demedi. Gitmek için sebebin ne demedi. Hadi gidiyorsun ben ne olacağım demedi. Gitme demedi. Öyle bitmişti ki her şey birbirimize kal, git, gitme, bırakma gibi cümleleri kuramamıştık bile. Bırakma diyebileceğim kadar sevmiyordu beni. Gitme diyebileceği kadar kalmamıştı bir şeyler. Gidiyorum dedim ve yanıma yaşadığımız her şeyi alarak uzaklaştım ondan. Defalarca dönmek isteyişlerimi bağladım bir zincirle. Arada zincirlerin koptuğu oldu, o zaman yeniden savaştım kendimle. Bir insan sizi sevmek zorunda değildir. Bu yüzden ne kadar severseniz sevin onu zorlayamazsınız, rahatsız edemezsiniz ya da sırf o sevmiyor diye kendinizi bin parçaya bölemezsiniz. Yapamazsınız demiyorum yaparsınız ama yapmamalısınız. Çünkü onun için sadece ego tatminiyken sizin için büyük bir yıkım olabilir. İnsanlara güveninizi kaybedebilirsiniz,yeniden sevmek oldukça zorlu bir savaş olur, zaman kaybedersiniz, içiniz çürümüş bir ağacın toprağa tutunmaya çalışan köklerinden başka bir şeye dönüşmez. Bu yüzden sevginizi yaşayacak ama onun çizgisini geçmeyeceksiniz. Zaten seviyorsa siz hayatınızdan çıkarmak için ne yaparsanız yapın, sizin de yaptığınız gibi dönüp dolaşıp kalbi sizi bulacaktır. Kaybolsanız da size ulaşmanın yolunu keşfeder. Size gelir. Bende böyle yapmıştım gitmiştim ve gelmesini beklemiştim. O gelemedi bense beklemek için tüm gücümü bitirmiştim. Zamanla sevginiz aslında doğru kişi olmadığına ve ya sizi sevmediğini net anladığınız duygulara evriliyor çünkü. Şanslıysanız bu ikisine evrilmesi son sayacağım şıktan daha iyi. Son şıkta ise zamanın bile geçiremediği ve bu iki şıkkında olmadığı bir sevgi var. Hayatınıza kim girerse girsin, üstünden aylar geçsin adı geçtiğinde bile kalbiniz ilk gün ki gibi atacak. Yolda tesadüfen karşılaştığınız da
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖