Hepinize merhabaa !! Bugün sizinle neredeyse 1 aydan fazla bir süredir okumaya çalıştığım kitabın yorumunu yapacağım. Öncelikle bu kitabı çok büyük bir beklentiyle satın aldım. Sayfa sayısının fazla olduğunu gördüm ve kitapta baya bir kaos var demek ki diye düşündüm. Ama kitap benim için biraz hayal kırıklığı oldu maalesef. Güzel yanlarını sayacak olursam ; gerçekten çok akıcıydı, kitabın kapağını ve tasarımını çok beğendim. Hobie karakterini çok sevdim. Kafamda tatlı bir büyükbaba olarak canlandı. Gelelim benim gözüme pek de hoş gelmeyen taraflarına. Kitapta bazı yerlerde aşırı küfür, argo kelime var ve beni çok rahatsız etti. Theo adlı karakterin bazı davranışları beni çok sinir etti. Daha 13 yaşında ve küçük olmasına rağmen uyuşturucu içmesi, daha bir sürü madde kullanması bence hiç uygun bir davranış değil. Bence tetikleyici unsurlar var kitapta. Boris karakteri beni daha da sinir etti. Daha küçük olmalarına rağmen ilişki yaptıkları kişiler insanı çileden çıkarıyor. Ayrıca beni kitapta en çok yoran şey çok fazla bilmediğim kelime, şehir, cadde, sokak adı. Yani bu kadar gereksiz, tonla kelimeye ne gerek var asla anlamadım. Ayrıca paragraflar çook uzun, insanın gözünü yoruyor. Bence paragraflar biraz daha kısa olmalıydı. Bu kitabın neden ödül aldığını asla anlamadım. Ödüllük bir kitap değil bana göre. Yani ortada 864 sayfalık anlatılacak bir olay asla yok. 200 sayfa yeterdi. Yani kitap beklediğim gibi değildi. Ama yine de okuduğum için mutluyum. Yorumum bu kadardı. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.