Kalemim çığlıkların tek tercümesi
Haykırışlarım bunu yapıyor olmalı
Yazarken elimin titremesi gibi
Gözyaşlarım nehir olurken bile onları kurutup duruyorum
Bir yerde gerçekten sevgi bencilliktir. Çoğumuz sevdiğimizden bizim isteğimizi yapmasını,en başta da bizi "kendimiz" gibi sevmesini isteriz ama karşılık bulamazsak ya yine bencilce karşılık beklemeye devam ederiz yada sevgiden vazgeçeriz. Benim gözümde sevgide aslında çoğu şey gibi karşılıklı alışveriş sayesinde yaşayan bir duygu. Bir çiçek düşünün ve bu çiçeği büyüten iki kişi;biri suyunu, diğeri ise toprağını veriyor ama birisinden biri bunu yapmazsa ne olur? Kesinlikle bu çiçeğin kuruyup,ölmesi ile sonuçlanır. Sevgi de aynı şekilde sevgiyi yaşayan iki kişinin bunu beslemesi ile büyüyecektir,aksi taktirde kimse sadece su veya toprak ile çiçeği büyütemez, sevgiyi de kimse tek başına yaşatamadan kuruyup gidecektir...
Mari⁷
@sweetingswepp77
·
Zalim ve çok bencil bulacaksın beni fakat sevgi her zaman bencildir. Ne kadar ateşliyse, o kadar bencildir sevgi...