📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kalp, ibadet suyuyla sulanan bir ağaç, meyveleri ise sezgi ve idraktir.
Gözün meyvesiyse, olup biteni değerlendirip ibret almadır.
Kulağın meyvesi, Kur'an'ı dinlenmektir.
Dilin meyvesi, Allah'ı zikretmek. El ve ayakların meyveleri de hayrı yapmaya yönelmektir.
Kalp susuz kalıp kurursa, meyveleri yok olur.
Şu halde senin kalbin çoraklaşmışsa, bol bol zikir yap!
" Iyileşinceye kadar tedavi olmayacağım!" diyen hasta gibi olma! Çünkü ona "Tedavi olmadıkça sen iyileşemezsin ki!" denecektir.
Bu dünya bir harabe handır, baharı dahi yalancı bahardır ve yaşadım desen de yalandır. Zira insan burada yaşamaz da yaşlanır burada. O vakit neyine gam çekelim, neyine üzülelim?
Hem sahip olan kaybettiğine üzülür, malik olan terk ettiğine üzülür, ait olan gittiğine üzülür.
Biz sahip değiliz, malik değiliz, ait değiliz ki gam çekelim.
O vakit 'Hu' diyelim de her kulak işitsin sahibini.