Soluklarımızı ayırmamız gerekiyordu, çekilmek, uzaklaşmak, kalkmak, ikiye bölünmek gerekiyordu; bu da her zaman kayıp olmak demektir. İnsanın iki bedeni olunca, yarım olduğu anlar vardır.
"Ve altmış yaşında, yaşlı biri olunca?"
"Göbek, göğüsler, kalçalar, vb. demek istiyorsun, öyle mi?"
"Gayet tabii. Korku verici değil mi?"
"Hayır."
"Nasıl hayır? Her yanım pörsüyünce ne olacak?"
"Pörsüme diye bir şey yok. Bunlar aşk ve sevgiyle ilgisi olmayan laflar."