"Hak mı? Hak! Dünyanın neresinde hak kalmış? İnsanlar onu öldürdü. Her bir bireyin kendi hakları var ama onların, onların güçleri var ve aslolan da budur."
"Neden bu güce sahipler? Çünkü bunu onlara siz verdiniz ve ancak siz korkak davrandığınız sürece güce sahip olacaklar. İnsanlığın şu anda korkunç diye nitelendirdiği her şey, bütün dünyada iradesi sağlam on kişiden ibaret ve bir başka on kişi bunu yıkabilir. Bir insan, yaşayan tek bir insan onların güçlerini reddettiği zaman, gücü öldürmüş olur. Ama olduğunuz yerde durumu kabullenip 'Belki arada kaynarım' dediğiniz, onlara boyun eğdiğiniz ve onları kalplerinden vurmak yerine aralarında kaynarım dediğiniz sürece kölesiniz demektir; işte bu durumda yaşadığınız her şeyi hak etmiş olursunuz..."