İnsanların yapabildikleri olağanüstü şeylere rağmen hedeflerimiz konusunda emin değiliz ve herzamanki kadar memnuniyetsiz...
Kano ve kadırgalardan buharlı gemilere ve uzay mekiklerine vardık ama kimse nereye gittiğimiz bilmiyor.
Herzamankiden daha güçlüyüz ama bunca güçle ne yapacağımızı bilmiyoruz.
Daha da kötüsü, insanlar herzamankinden daha sorumsuz gibiler.
Uymamız gereken yeğane yasalar fizik yasaları ve kendi yaratmış küçük tanrılar olarak kimseye hesap vermiyoruz ve bunun karşılığında sadece kendi konforumuzu ve eğlencemizi düşünüyoruz, üstelik tatmin de olmuyoruz.
Ne istediğini bilmeyen, tatminsiz ve sorumsuz tanrilardan daha tehlikeli bir şey olabilir mi?