Kürtaj bir kadının en doğal hakkıdır. Kitapları zamanlarına göre yorumlama durumu vardır ya hah işte bu kitap 1922 de yazılmış ama ben şimdiki zamana göre de yorumlayabiliyorum. O zamandan bu zamana 100 yıl geçmiş ama değişen bir şey yok hala aynı yobazlık bir kadının kendi bedeni üzerinde söz sahibi olamaması... Baş rolümüzün görevi insanlarla yardım etmek çünkü o bir doktor. Göreviniz unutup hırsının , kibrinin ve kafasından daha çok çalıştırdığı bir yerlerinin kölesi olup bir kadının hayatını mahvetmesi. Kitap benim gözümde sadece bu