Ahmet Ümit gerçekten çook değerli bir yazarımız her okuduğum kitabında bunu daha net anlıyorum. Uzun bir süre Türk yazarların kitaplarınızı okumamıştım yeni yeni okumaya başladım ve ne büyük bir kayıp oluğunu her yeni kitapta anlıyorum. Gelelim kitabımıza. Ortada bir cinayet var ve bir çok şüpheli. Nevzat'ın gördüğü rüyalardan onun çift karakterli olabileceğini bile düşündüm. Diğerleri tüm şüphelilerin bugün cinayetleri işlemek için nedenleri vardı gerçi bunlar nedenden çok ihtimal, okları kendi taraflarına çevirecek bir çok delil. Katilleri üç yüzüncü sayfaya gelince çözdüm bir nevi. Gastronomi de bir kural vardır yenemeyecek hiçbir şey tabağa konmaz bu hikaye bir tabak. Yekta ve Demir de o tabaktaydı. Aslında başta onların Nevzat'ın iç dünyasını daha net anlamamız için yazılmış karakterler sanmıştım ama Handan olayını öğrendiğimden an ilk şüphelim olmuşlardı. Adem'in davasında ölen 5 kişiden üçü sivil denildi ve Yekta Handan ve oğlu Umut'un çok trajik bir 'kazada' öldüğünü söylemişti. Ve şu cümle 'katil bu işlerden anlıyor olmalı' yani adamların boğazını keserken li profesyonellikten bahsediyorum burada da devreye Demir giriyor. İki adam var hayatlarının anlamını kaybetmiş boşlukta savrulan ve bu boşluğu doldurmak için alınan bir intikam.