Osman. Ah Osman
Senin gözünden okurken kitabını, neredeyse sana inanıp senin için üzülecektim Osman. Sen ki hayatında tek bir başarısı olmayan, kimseye bir faydası olmayan, yalnız, kimsesiz Osman. Bir insanın hayatı ne kadar çok mahvedilir Osman? Kendi ellerinle kendini hiç ettin. Önüne gelen tüm fırsatları teptin, sonrada hayat bana adaletsiz davrandı dedin. Kibirli, babasının oğlu Osman. Nefret ediyorsun babandan ama en çok ona benziyorsun. Korkak Osman. Bencil Osman...
Geçim sıkıntısı olamayan bir evde doğuyor karakterimiz ama kibirli bir baba ve sindirilmiş bir anne bir de şeytan bir kardeşle büyüyor. Hiç parasızlık görmemiş. Para kazanmayı da bilmiyor. Çünkü kolayına geliyor çalışmadan para yemek böyle alışmış ve bunu düzeltmek için hiçbir şey de yapmıyor. Lüksüne düşkün, her şeyin en iyisini istiyor. İstediğini alıyor da. Eline o kadar çok para geçiyor ama elinde tutmayı bilmiyor. Aklım almıyor bir insan 50 yaşına gelince bile nasıl öğrenemez bunları. Çünkü konfor alanından çıkmaya korkan bir insan. Konfor alanından çıkmamak için kardeşine günlerce yalvaran, eşine yapılan TACİZLERE göz yuman bir korkak. Eşi. Şebnem... 3 hikayenin de tek yananı Şebnem.