Öncelikle şu kitabı tekrar okuyacağımı belirteyim :)
Kitap sarsıcı, düşündürücü, sorgulatıcı böyle olunca sindire sindire okumak lazımdı ama okulda okuduğumdan çok da böyle imkanım olmadı. Bu yüzden mutlaka tekrar okuyacağım kitaplar listesinin başına ekledim kitabı :)
Velhasıl kendinize bir iyilik yapın ve bu totalitarizm karşıtı olan bu kitabı mutlaka okuyun