Sıla Yılmaz

Sıla Yılmaz
Reklam
Aşık olacahım insan senden uzağa gidecek olsa, ne yaparsın ? "Gece ve ay birbirine ne kadar bağlıysa gündüz ve güneşte öyle. Gündüz aydınlıktır, ve her aydınlığı kaynağı bile güneştir. Ayın aydınlığınım kaynağı bile güneştir, güneş ve gündüzn aşkı o kadar büyüktür ki belki onlar olmasa geve ve ay asla kavuşmayacaktır... Güneş sönse, ay devam edebilir mi parlamaya? Güneş olmasa... gece görebilir mi aşık olduğun ayı? Gündüz güneşe muhtaç, gece aya, ay güneşe... en büyük aşklar başka aşklarada ilham olur derler. Güneşin gündüzü aydınlatması, sizcede ilham olmuyor mu ayın geceyi aydınlatma çabasına?" ZEYNEP AKAY
Duvara bir şarkı sözü yazacaksınız. Şarkı sözünü fosforlu bir halde yazacağımız için sadece gece görünecek. O duvara hangi sözü yazarsınız? Ben geceyi ikeye bölerim hep, insanlar cama balkona çıktıklarında izleyecekleri iki seçenekleri vardır. Ya geceyi yani karanlığı izliyeceklerdir. Ya da ayı yani aydınlığı izliyeceklerdir. Gece denen ikiye ayrılır. Biri gecedir, evet. ama diğeri aydınlıktır. Biri karanlıktır. Biri aydınlık. Bu yüzden madem aşık olmuşum, ben geceyi ikimize paylaştırmayı isterdim. Karanlığı sevmeyen birine aşık olabileceğimi sanmıyorum. Karanlık aydınlıktan çok daha güzeldir. Sırf o karanlığı sevsin diye aydınlığı aramaya razı olurdum. Duvarına bir ay resmi çizerdim. Somra aklıma gelen ilk şarkı sözünü yazardım 'Gece benim ay senin' Sonrafa ışığı kapatıp çıkardım. Çünkü ancak ay karanlıkta ortaya çıkabilir." ONUR ZORLU
Aşık olacahım insan senden uzağa gidecek olsa, ne yaparsın ? "Beklerim. Kimseyi yanımda tutacak güce sahip olduğuma inanıyorum. Aşık olduğum insanı ne kolundan yakalayıp yanımda tutabilirim, ne de benimle kalmaya ikna edebilirim. Çünkü ben nir insanın benim için benimle kalmak isteyeceğine inanmıyorum. Ama benimde elimden nir şey gelir. Diğer arkadaşımız gibi yanımdan ayırmam deme cesaretini gösteremem am ben daha cesur bir harekette bulunabilirim. Ben beklerim, bir ay da beklerim, bir yıl da beklerim, bir ömür de beklerim. Benden ne kadar uzakta olduğu umrumda olmaz. Mesafeleri görmem bile. Bir gün yanımda olacağını biliyorsam kilometrelerin hiç bir önemi kalmaz... Hem güzel bir şarkı sözü bile var hayatımın en orta yerine koyabileceğim, şarkı diyorki " benden uzakta olsanda buralar senindir.' Aşık olduğum adam benden uzakta olsada..." ZEYNEP AKAY
Aşık olacağın kız senden uzağa gidecek olsa, ne yaparsın ? "Aşık olduğum kız benden uzağa gidemez. Bir kez aşık olursam,eğer mümkün kılabilecek biri karşıma çıkarsa onu hiç bir şey benim yanımdan ayıramaz. Ben aşka değil, aitliğe inanıyorum. Bir kere benim olan sonsuza kadar benimdir. Bırakmam." ONUR ZORLU
Reklam