Sıla Yılmaz

Sıla Yılmaz
Aşık olacahım insan senden uzağa gidecek olsa, ne yaparsın ? "Beklerim. Kimseyi yanımda tutacak güce sahip olduğuma inanıyorum. Aşık olduğum insanı ne kolundan yakalayıp yanımda tutabilirim, ne de benimle kalmaya ikna edebilirim. Çünkü ben nir insanın benim için benimle kalmak isteyeceğine inanmıyorum. Ama benimde elimden nir şey gelir. Diğer arkadaşımız gibi yanımdan ayırmam deme cesaretini gösteremem am ben daha cesur bir harekette bulunabilirim. Ben beklerim, bir ay da beklerim, bir yıl da beklerim, bir ömür de beklerim. Benden ne kadar uzakta olduğu umrumda olmaz. Mesafeleri görmem bile. Bir gün yanımda olacağını biliyorsam kilometrelerin hiç bir önemi kalmaz... Hem güzel bir şarkı sözü bile var hayatımın en orta yerine koyabileceğim, şarkı diyorki " benden uzakta olsanda buralar senindir.' Aşık olduğum adam benden uzakta olsada..." ZEYNEP AKAY
Reklam
Aşık olacağın kız senden uzağa gidecek olsa, ne yaparsın ? "Aşık olduğum kız benden uzağa gidemez. Bir kez aşık olursam,eğer mümkün kılabilecek biri karşıma çıkarsa onu hiç bir şey benim yanımdan ayıramaz. Ben aşka değil, aitliğe inanıyorum. Bir kere benim olan sonsuza kadar benimdir. Bırakmam." ONUR ZORLU
Bir insana aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız ? "Birine aşık olduğumu anlamam... Aşık olmak anlaşılır bir durum değildir. Kimse kendi kendine durup da ben aşık oldum demez. Kimse aşık olduğunu fark edemez. Aşk gizli bir duygudur. İnsanı birden bire ele geçirir, saati umursamaz, mekani umursamaz, tarihi umursamaz. Aşk birden bire gelir, parmak uçlarından saç tellerine kadar büyün bedenine yerleşir. Balışların değişir, sesin değişir, dokunuşlarım değişir. Hayatını değiştirir. Aşık insanın su içişi bile diğerlerinden farklıdır. Bardağı daha sıkı tutar artık, çünkü artık hayata bağlanması için, hayata sıkı sıkı tutuna bilmesi için farklı bir sebebi vardır. Çünkü artık kalbi doludur. Çünkü artık su bardağının elerinin arasından kayıp yere düşmesine, kırılıp param parça olmasına izin vermez. Artık yemeğini yarımda bıralmaz, artık evden ayakkabı bağcıklarını bağlamadan çıkmaz. Artık her şeyi tam yapmak zorunda hisseder kendini. Bunları hisseder, çünkü onu motive eden nir duygu vardır. Onu sıcacık tutan, üşümesine izm vermeyen bir duygu. Aşık olduğu insan onu elini dahi tutmadan ısıtıyordur. İçini ısıtıyordur...Buna rağmen, her şeye rağmen aşık olduğunu anlamaz. Bir insanın aşık olduğunu anlaması için tek yol birinin onun kolundan tutup ' sen aşık olmuşsun ' demesidir. Ancak o an anlar. Durur böyle, bir kaç saniye boş boş bakar. Harbi ben aşık olmuşum der... Aşık olmak anlaşımaz, aşık olmk fark edilir." ONUR ZORLU
"Çok şey istemiyordum, sadece dokunmasınlar bedenime, kirli elleri tenimde gezinmesin. Kendi bendenim hakkında söz sahibi olmalıyımdım. Bu beni ben taşıyorsan kimse üzerine hak iddia ederek onu iğrenç nefsiyle kirletmemeliydi." SEDEF YANKI SARMAŞIK
"Ecrin bir gün ayrılırsak..." "Yine bulurum seni aptal. Belki geç olur ama seni her yerde bulurum, Sarmaşık."
Reklam