Kendi isteğimiz dışında gercekleşmiş varoluşumuzda, her şeyin arzu ve isteklerimiz istikametinde sürmesini hedefliyoruz. İstediğimiz yaşamı bulamayınca da Yaratıcıya kızıyoruz.
İnsanlar varoluşlarını unuttuklarında, hayatlarını, "Ben sadece diğer insanların olduğumu varsaydıklarıyım"a indirgiyorlardı. Yaşamakla değil, görünmekle meşguldüler.