Bazı şeyler olur ya da olmaz, gelir ya da gelmez, lutfedilir veya edilmez, alınır ya da alınmaz ama şunu asla unutmayın "Gerçekleşmeyen her şeyin arkasında Allah’ın murad ettiği bir hayır vardır..”
Hayatın çilesine tahammül gerek
Değil mi ki sefa ile cefa müşterek
Sizce ağlamak için gözyaşı mı gerek?
Bazen dertliler de ağlar ama gülerek
Necip Fazıl Kısakürek
Vaktiyle göze hoş gelen şeyler günü geldiğinde nasılda eğreti duruyor. Nasılda kimse yerini koruyabilme gayretine girmiyor. Herkes herkesten iyisini bulabilecekmiş gibi kaybetmeye gönüllü, vefa pek az insana nasip oluyor. Nasiplenenlerden olalım