Üniversitede okuyan bir öğrenci yıl sonu sınavlarına girmiş ve arkadaşına:
- Ben memleketime gidiyorum, sınavlar belli olduktan sonra bana sonuçları bildir, ancak telefona ben çıkarsam bana söylersin. Telefona Babam çıkarsa eğer, bir tane zayıfım olursa Ebubekir’ in selâmı var,dersin.
İki zayıf imkansız da eğer olursa Ebubekir’ in Ömer’ in selâmı var, dersin.
Üç zayıf hiç olmaz da eğer olurs...a Ebubekir’ in, Ömer’ in, Osman’ ın selâmı var dersin.
Dört zayıf imkansız da eğer olursa, Ebubekir’ in, Ömer’ in, Osman’ ın, Ali’ nin selâmı var dersin, şeklinde konuşup memleketine gelir.
Bir zaman sonra sınavlar belli olur, arkadaşı sınav sonuçlarını bildirmek için telefona sarılır, telefona öğrencinin Babası çıkar.
-"Amca, oğlunuza söyleyin, Ümmet-i Muhammedin selâmı var"
😅😅😅😅😅😅
36. Yılını anıyoruz 🍂
Bir Ümit Yaşar Oğuzcan anısına lütfen yoruma 🙏
Ah ah sen ki toprak altındayken bile hala yeryüzünde yaşayan, bizler ki yeryüzünde yaşayan birer ölü....
Sen gönüllerde yaşayan büyük üstad
🌹💜
🌿youtu.be/aAS1Khwvl-0🌿
Ayrılık diye birşey yok ümit beyciğim biz duygu yüklü kitaplarınızda buluşuyoruz hala...🌼🦋