Semiha

Semiha
@szszsz
Benden gitmeyeceğine inandığım insanlar oldu.Çok yanıldım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Senin de bildiğin gibi, kötülüğümden değil aptallığımdan hep günahlarım.
Hayattan hiçbir vakit korkmamışımdır ama hayata doyabileceğimi de hiç aklıma getirmemiştim doğrusu.