Her zaman olduğu gibi, gözden düşmüş aşıkların ebedi dokunaklılığı ile her ne kadar durumdan memnun olsanız da hazin, acıklı ses tonu kullanıyorsunuz; saflıkla ne kadar minnettar olduğunuzu söylemektense onu görmenin ne kadar imkansız olduğundan yakınıyorsunuz...