"Sivil bir şahsiyet olarak ben, niçin savcı rolü oynayacakmışım ki: Meslek seçmem gerekiyorsa, savunma cephesinde olmayı yeğlerim.Şahsen insanları mahkûm etmektense, anlamak beni daha mutlu kılar."
Kısa bir zaman sonra bir arkadaşım öldü ve ben tabutunun peşinde yürürken,çoçukluğumdan beri yakın olduğum bu insanı sonsuza kadar kaybettikten sonra içimde bir keder var mı,herhangi bir duygu yüzeye çıktı mı diye kendimi dinledim.Fakat hiçbir kıpırtı yoktu ve ben kendimi, ışığın hiçbir zaman içinde kalmadan geçip gittiği camdan bir nesne gibi hissettim.