Talhaa

Talhaa
@talhaa37
Öğrenci
Lise 3
İstanbul
8 Kasım 2009
36 okur puanı
Aralık 2024 tarihinde katıldı

Talhaa

, bir kitap okudu
9/10
·191 syf.·
Beğendi
·
18 günde okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2025 21:01
·
2025 7. kitabı
Agatha Christie
8.7/10 · 43,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Talhaa

, bir kitabı yarım bıraktı
3/10
·%17 (100/565 syf.)
Beyza Aksoy
8.2/10 · 5,4bin okunma
Üzgünüm.......(SPOİLER)
6/10
·416 syf.··
2025 6. kitabı
·
24 günde okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2025 18:38
𝘚𝘦𝘭𝘢𝘮𝘭𝘢𝘳𝘳 Bugün sizlerle Gümüş Yürek'in incelemesini yapıcam. İ𝘭𝘬 ö𝘯𝘤𝘦𝘭𝘪𝘬𝘭𝘦 𝘬𝘰𝘯𝘶𝘺𝘶 𝘢𝘯𝘭𝘢𝘵𝘮𝘢𝘺𝘭𝘢 𝘣𝘢ş𝘭ı𝘺𝘢𝘭ı𝘮. ☆ Konu: Ana karakterimiz Eira,Kış Bayramı'nı geçirmek için Gümüştepe'ye(?) gidiyor.Bir gün kardeşi Kona'yla beraber ormana gitmeye karar veriyorlar.Ormanda gezerken bir köprü görüyorlar.Eira,köprünün üzerinden başka bir dünyaya ışınlanıyor.İlk önce kardeşi Kona'nın kaybolduğunu sanıyor.Zaman geçtikce asıl kaybolanın kendisi olduğunu fark ediyor. Konu gayet özgün. ❀ 𝗚ö𝗿üş𝗹𝗲𝗿𝗶𝗺 : İlk öncelikle kitapdan bir beklentim vardı.Fakat kitabın beklentimi tam anlamıyla karşıladığı söylenemez. Bundan sonrası spoiler içerecek . . . ☻ İ𝘆𝗶 𝗕𝘂𝗹𝗱𝘂ğ𝘂𝗺 Ş𝗲𝘆𝗹𝗲𝗿 : ⋆Yukarıda bahsettiğim gibi konu özgün. ⋆ Bölümlerin kısa olması ⋆ Fantastik unsurların yoğun olmaması. 〠 𝗞ö𝘁ü 𝗕𝘂𝗹𝗱𝘂ğ𝘂𝗺 Ş𝗲𝘆𝗹𝗲𝗿 ⋆ Mantık Hataları : Çok fazla vardı aslında Feyler,Eira ilk geldiğinde direk ona güveniyorlar.Hatta güvenmekle kalmayıp sırlarını döküyorlar.Oysa ki beri feyler ve insanların düşman olduklarını biliyoruz. Eira,hiç gergin davranmıyor.𝗚𝗮𝗿𝗶𝗽 Ölen çoçuk Netar,hiç gerginlik yaratmadı.Sadece mezarını yaptılar.Bu muydu yani !? Kumandan'a güvendiler !? . Kendi oğlu ve arkadaşına acımamış,Eira'ya mı acıyacak? Nos öldüğünde kimse Eira'yı suçlamıyor !? Zaina saçını siyah yapmak için büyücüye gidiyor !? ne gerek var? saçını siyah bir cisime sürsen yine saçın siyah olur.Hayır birde işin ucunda ruhun var,sırf saçını siyah yapmak için değer mi?? Eira,Marlo'ya daha tehlikeli bir yolculuğ davet ediyor.Sanki geçmişte yaşananlar hiç yaşanmamış gibi. 𝗚𝗮𝗿𝗶𝗽 ✼ Betimlemeler : Beni biraz sıktı. ✲ Duygu : Hiç hissetmedim ⋆ Anlatıcı : 3.şahış olsa belki daha iyi olabilirdi bence. Kitaba puanım 6/10 Ortalamanın bir tık üstü bence :/ ♡ 𝗧𝗲ş𝗲𝗸𝗸ü𝗿𝗹𝗲𝗿 @Bayhakli ,benimle beraber kitabı okuyup,benimle beraber kitabı eleştirdiğin için
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,685 okunma

Talhaa

, bir kitap okudu
6/10
·416 syf.··
24 günde okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2025 18:38
·
2025 6. kitabı
D. N. Archeron
8.5/10 · 1.685 okunma