Dünün bugünün yarinin hikayesi... Aşk... Kemal ve füsun ... Kemalin hissettigi belki saplantiydi belki hastalik belki takinti ama inanilmazdi . Okudugum an birazcik kendimi buldugum bi roman oldu . Fazlasiyla ayrinti dolu olsa da tipki hayat gibi uzun ve yorucu ...Hayatim boyunca unutmayacagim ve istanbula ilk gittigimde gidecegim ilk yer kesinlikle füsun un muzesi olacak . Okuyun , empati kurun , yasayin , yaşatin...
Aşki anlatan guzel bir kitap . Ayni zamanda hicbir seyin göründüğunu gibi olmadigini guzel bir şekilde ifade edilmis . Tavsiye ederim ve filmini de sabirsizlikla bekliyorum ...