G.

G.
@tarcinlikurabiyeler
dikenleri baskasina batmasin diye hep usuyen bir kiz
Şu yaşamdaki köşeciğimde bana yetmeyen neydi? O köşede kalmak bana neden bu kadar rahatsızlık veriyordu?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gökyüzü öyle yıldızlı , öyle berraktı ki, onu gören kendine sormadan edemezdi:Nasıl oluyor da böyle bir göğün altında türlü türlü suratsız, kaprisli insan yaşıyabiliyor?
Nutuk,tarihin akışını değişitirme gücüne sahip bir önderin,varlığı sona ermiş sayılan büyük bir milleti, temelleri çökmüş , ömrü tamamlanmış olan bir imparatorluğun yıkıntıları arasından çekip cıkararak nasıl çağdaş ve milli bir devlet haline getirebildiğinin belgelere dayanan hikayesidir.
Atatürk ve Cumhuriyet

G.

, bir kitabı okumaya başladı
Mustafa Kemal Atatürk
9.8/10 · 34,5bin okunma