Tünelin ucunda ışıl göremesek de bir ışığın var olduğuna,er yada geç görüneceğine inatla inanmamız gerekir.Bazıları,geleceğe olan inançlarını kaybettikleri için sabrederler. Bazıları,işi bitirmeye cesaret edemediklerinden. Korkaklık hiç kuşkusuz hor görülesi bir şey,ama gene de yaşamanın düzenine dahil.Tıpkı boyun eğmek gibi, oda hayatta kalmanın bir aracı.